torstai 2. elokuuta 2012

Johdanto

Uusi blogi. Uudet kujeet?

En olekkaan pitkään aikaan kirjoitellut blogia. Tänään kuitenkin töissä (olemattomia asiakkaita odotellessani) surffailin netissä ja satuin eksymään iltalehden blogilistalle. Siitä iskikin sitten kauhea blogikuume ja tässä sitä nyt ollaan.

Ihan lyhyenä johdantona voisin kertoa hieman itsestäni. Valmistuin tänä keväänä farmaseutiksi Helsingin yliopistosta, mutta onneksi opinnot eivät loppuneet siihen, sillä minun olisi vielä tarkoitus lukea itseni proviisoriksi. Tällä hetkellä minulla on kuitenkin meneillään suuri uranvalintakriisi, joten koskaan ei tiedä vaikka vielä päätyisinkin vaihtamaan alaa. Opiskelujen ohella yritän myös ylläpitää jonkunlaista omaa elämää . Voisin melkein sanoa olevani melkoinen elämästä nautiskelija. Hyvä ruoka, hyvät kirjat, hyvät elokuvat ja hyvät ystävät kuuluvatkin minun lempi asioihin.

Ihmiset saattavat usein luulla minua totiseksi ja hillityksi, ja vaikka se osittain pitääkin paikkansa olen myös todellinen haihatteleva romantikko. Rakastan Jane Austenin romanttisia romaaneja ja kunnon vanhanajan rakkaustarinoita. Välillä minusta melkein tuntuu kuin olisin syntynyt väärälle vuosisadalle.

Blogissani ajattelin kirjoittaa lähinnä omasta elämästäni. Haluaisin tuoda esille niitä arjen pieniä asioita joita ei aina muista arvostaa. Mutta koska elämä ei kuitekaan ole pelkkää ruusuilla tanssimista aion myös kirjoittaa arjen ikävemmistä puolista. Blogin tarkoitus ei nimittäin ole "mainostaa" oman elämäni hienoutta, vaan kirjoittaa oikeasta elämästä sellaisena kuin se oikeasti on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti