sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Brilliant weekend

Nyt se syysflunssa (tai ns. freshers' flu) sitten iski; makaan tällä hetkellä nuhaisena ja tukkoisena sängyssä, kaikkia paikkoja särkee, enkä ole jaksanut tehdä oikeastaan mitään koko päivänä. Blääh. Onneksi minulla on täällä oma farmaseutti, joka pitää minusta hyvää huolta. ;)

Muuten viikonloppu on kuitenkin ollut todella mukava ja flunssakin iski vasta nyt sunnuntaina. Perjantaina käytiin Bathin Olut & siideri-festivaaleilla, jossa tarjolla oli yhteensä 54 eri olutta ja 39 siideriä. Minä tosin maistoin vain nejljää eri siideriä, mutta se oli kyllä ainakin minulle ihan riittävästi. Brittisiiderit ovat nimittäin vähän vahvempia kuin suomalaiset ja 4 half pintin jälkeen olikin jo pieni hilpeä hiprakka. :D





Launataina käytiin Student Unionin järjestämällä retkellä Oxfordissa. Oxford-käynti oli minun to-do listalla, kun lähdin tänne Englantiin ja olen niin innoissani, kun vihdoin pääsin käymään siellä! Oxford on ihana vanha kaupunki ja siellä on niin paljon nähtävää; kaikki vanhat yliopistorakennukset, collaget... Ja pakko sanoa, että olisin mielelläni itsekkin opiskelijana Oxfordissa.


Christ Church Collage a.k.a. Hogwarts great hall!



Illalla käytiin vielä ulkona syömässä Thai-ruokaa ja sitten pubissa yksillä. Juteltiin niitä näitä eri kulttuureista ja vertailtiin jouluperinteitä jne. Kaiken kaikkiaan oli siis todella onnistunut päivä. :)



Toivottavasti olo tästä nyt paranee, jotta saisin huomenna tehtyä vähän opiskelu-juttuja.
Hyvää sunnuntaita kaikille! Cheers! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti